NTAK regisztrációs szám: EG19004701
FOGLALÁSI ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK
A TIP-TOP LAK VENDÉGHÁZ
szálláshelyeire, ill. egyéb szolgáltatásaira vonatkozó foglalási és lemondási feltételek:
Szálláshelyeink ill. más szolgáltatásaink L E F O G L A L Á S A:
A szállás (ill. szolgáltatás) lefoglalása történhet telefonon, telefonos egyeztetés szerinti írásos (levélbeli) vagy e-mailbeli megrendeléssel.
A FOGLALÁS-t (azaz a megrendelést) követően Vendégházunk írásban (e-mail, vagy levél formájában) igazolja vissza a megrendelést.
A Vendégházunk által visszaigazolt MEGRENDELÉSEK (szolgáltatásaink) kifizetése:
A Vendégházunk által visszaigazolt foglalás/ok akkor válik/válnak FIXEN GARANTÁLT-á miután a megrendelés szerinti teljes díjból az alábbi összegű FOGLALÓ/k
– egyéni (1-2 apartmanra vonatkozó) foglalások esetén a teljes ár 30 %-a,
– csoportos (nagyobb társaság) foglalások esetén a teljes ár 50 %-a kifizetésre kerül/nek.
Kérjük, hogy a FOGLALÓ összege a Vendégházunktól megkapott írásos visszaigazolás kézhez vétele után, legkésőbb 10 naptári napon belül vagy:
== a Vendégházat üzemeltető: „SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT K&H Banknál vezetett
10402166-21612682-00000000 sz. számlájára átutalással, vagy
== SZÉP-kártyáról ugyancsak a fenti bankszámlára átutalással, vagy
== postai utalvánnyal a Vendégházunk címére (3348 Szilvásvárad. Aradi Vértanúk útja 34.sz.) kerüljön befizetésre.
Amennyiben Vendégünk nem utalja át a meghatározott időre a foglaló összegét, úgy Vendégházunk (minden további eljárás nélkül) jogosult a megrendelés törlésére, ill. a foglalás szerinti szolgáltatás 3. személy felé történő értékesítésére.
A megrendelés szerinti HÁTRALÉKOS DÍJ KIFIZETÉSE:
Vendégünk/vendégeink a Vendégházunkba történő megérkezésekor tartoznak kifizetni a megrendelt szolgáltatásokra vonatkozó hátralékos összeget (vagyis a teljes részvételi díjból a foglaló összegének levonása után fennmaradó hátralékos összeget). Ezzel egy időben a Vendégházunk által nyújtott valamennyi szolgáltatás/ok díjairól végszámlát állítunk ki.
A Vendégház részéről visszaigazolt FOGLALÁS/ok MÓDOSÍTÁSA – LEMONDÁSA:
A foglalást az alábbiak szerint, CSAK írásban (levél, e-mail) lehet módosítani vagy lemondani!
FOGLALÁS MÓDOSÍTÁSA:
Visszaigazolt megrendelésre a Vendég/ek által befizetett FOGLALÓ-t (a vonatkozó szabályoknak megfelelően) NEM áll módunkban visszatéríteni!
A Vendég jogosult a foglalóval lefixált megrendelését ( az érkezésének napja előtt legfeljebb 21 naptári nappal) módosítani.
Vendégházunk a mindenkori foglaltság szerint vagy visszaigazolja a módosítási igényt, vagy javaslatot tesz a szabad helyek szerinti módosításra. (amely lehet alacsonyabb vagy magasabb költséggel járó szolgáltatás is).
Vendégünk köteles a Vendégház által közölt MÓDOSÍTÁS 5 naptári napon belüli megválaszolására.
Esetleges megválaszolás nélküli érkezés a vendégházi módosító ajánlat ELFOGADÁS-ának minősül!
A módosítással adódó díj-különbözetet Vendégházunk a Vendég érkezésekor elszámolja (adott esetben levonja, vagy felszámítja!)
A nagyobb létszámmal érkező társaságok létszáma az érkezés előtt legfeljebb 7 nappal módosítható 1-2 fővel.
A megrendelés szerinti TARTÓZKODÁSI IDŐ LETELTE ELŐTTI ELUTAZÁS:
Amennyiben a vendég a már használatba vett szálláshelyet — bármely okból — a megrendelésben szereplő távozási dátumnál korábban hagyja el, úgy a szálláshely az igénybe nem vett szállásdíját nem köteles visszafizetni a vendég részére.
A megrendelés szerinti FOGLALÁS LEMONDÁSA
Visszaigazolt megrendelésre a Vendég/ek által befizetett FOGLALÓ-t (a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően) NEM áll módunkban visszatéríteni!
ha a lemondás az érkezés előtt legalább 14 munkanappal történik, ez esetben a már elküldött foglaló – 6 hónapon belül – egy későbbi időpontban felhasználható legalább az eredetivel megegyező idejű és árfekvésű szállásfoglaláshoz. A vendég a küldött foglalót tehát NEM veszíti el.
Amennyiben a szállásfoglalás lemondása – FŐSZEZONBAN – érkezés előtt 14 naptári napon belül, elő- és utószezonban 7 naptári napon belül történik, a foglaló a Tip-Top Lak Vendégházat illeti.
Ha a Vendégünk NEM KÜLD LEMONDÁST, vagy a LEMONDÁS nem érkezik meg a fentebb meghatározott módon és időpontokig e-mailben, faxon, levélben vagy táviratilag (tehát bizonyíthatóan) Vendégházunkhoz, akkor az MEG NEM JELENÉSNEK MINŐSÜL!
Ebben az esetben A FOGLALÓ TELJES ÖSSZEGE a Vendégházunkat illeti meg!
A szálláshelyünk vagy egyéb szolgáltatásunk Vendég általi megrendelésével és a Vendégházunk által (e-mailben, faxon, vagy levélben) megküldött visszaigazolással a szállásfoglalást kérő vendég elismeri, hogy a foglalási, szolgáltatás-módosítási és lemondási feltételeket elfogadja.
Fenti szabályozás az Üzemeltető „SUNI” SERVICE UNIVERSAL KFT (1124 Budapest, Pagony u. 25/d.) által került kiadásra és ennek Üzemeltető általi megváltoztatásáig marad érvényben.
Az esetleges változtatás/ok/ról a folyamatban lévő foglalásoknál, az Üzemeltető írásban értesítést küld!